Lupa
Košík
0
Knihy Knihy
Sortiment
Portál

Příležitosti a výzvy v komunikaci církve ve 21. století

Nakladatelství:  Nakladatelství Karolinum
Počet stran: 92
Datum vydání: 2015
Dostupnost:
skladem více než 10 kusů
Komunikace zaujímá v dnešní společnosti přední postavení a nejinak je tomu také v katolické církvi. I tady se v posledních letech musely udát změny, aby církev dokázala držet krok s moderní dobou. Předkládaná kolektivní monografie představuje tuto problematiku zblízka a to v různých sférách lidského dění, například jako komunikaci s médii, nebo rozebírá trendy v jazyce českém, které se promítají do církevních výrazů. Dále hledá odpovědi na otázky typu, jak církev reaguje na používání a na vliv sociálních sítí a co na to říká její nejvyšší představitel papež František? Pro úplnost přináší monografie i myšlenky a názory Mons. Tomáše Holuba, současného generálního sekretáře České biskupské konference. Uvažuje o silných a slabých stránkách církevní komunikace a přibližuje plány katolické církve do dalších let.
Běžná cena: 110 Kč
99
O autorovi
Podrobné informace
Petra Koudelková

Ing. Petra Koudelková, Ph.D. působí od roku 2013 na katedře Marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd UK. Zde navázala na svůj původní výzkum malých a středních podniků, kterými se zabývala na doktorském studiu na FP VUT v Brně. Později se přes marketingovou komunikaci dostala ke společenské odpovědnosti firem a sociálnímu podnikání. Je několikaletým členem poroty Top odpovědná firma, kterou organizuje aliance Byznys pro společnost. Je autorkou různých studií směřujících k tématu udržitelnosti, CSR nebo sociálnímu podnikání a jiných.

Dostupnost:
skladem více než 10 kusů
Vazba:
brožovaná
Počet stran:
92
Formát:
14.3×20.5
Datum vydání:
Leden 2015
EAN:
9788024627854
Ochrana vašeho soukromí je naší prioritou

Abyste mohli co nejlépe využívat služby portálu Církev.cz, včetně nakupování, používáme my a někteří naši partneři tzv. cookies (malé soubory uložené ve vašem webovém prohlížeči). Díky nim si například pamatujeme, zdali jste přihlášeni, vámi provedená a preferovaná nastavení, co máte v košíku, jak máte seřazené a vyfiltrované produkty apod.

Díky nim vám také nenabízíme nevhodnou reklamu a pomáhají nám v analýzách sloužících k dalšímu rozvoji portálu.

Potřebujeme však váš souhlas s jejich zpracováváním. Děkujeme, že nám ho dáte, a ujišťujeme vás, že se k vašim datům chováme maximálně zodpovědně v souladu s platnou legislativou